TP, 2025 yılında layık görüldüğü ödüllerle hem global hem de Türkiye operasyonuyla mükemmellik standartlarını yeniden belirledi. TP Türkiye, Bilişim 500 araştırmasında üst üste beşinci kez Hizmet İhracatı kategorisinde liderliğini korurken, Uluslararası Merkezli Üretici ve Temsilcisi – Yılın Çağrı Merkezi Hizmeti kategorisinde de birincilik elde etti. Müşteri deneyimi alanında dünyanın en prestijli platformlarından Contact Center World Awards’ta, EMEA ve dünya finallerinde kazandığı iki altın ödül ise şirketin inovasyon gücünü ve operasyonel mükemmelliğini uluslararası ölçekte tescilledi.
Dijital iş hizmetlerinin küresel lideri TP, 2025 yılında layık görüldüğü prestijli ödüllerle müşteri deneyimi, teknoloji ve insan odaklı dönüşüm alanlarında sektörünün referans noktası olduğunu bir kez daha kanıtladı. Şirket yenilikçi yaklaşımı, uzman insan kaynağı ve operasyonel mükemmelliğe dayanan iş modeliyle küresel arenada fark yaratan bir başarı hikâyesi ortaya koydu.
Layık görülen ödülleri yalnızca birer başarı sembolü değil; aynı zamanda gelişimin, dönüşümün ve insan odaklı yaklaşımın uluslararası düzeyde teyidi olarak gördüklerini belirten TP Türkiye ve Azerbaycan CEO’su Tülay Doğrular, değerlendirmesinde şu sözlere yer verdi: “Dijitalleşme çağında müşteri beklentileri çok hızlı evriliyor ve bu değişimi doğru okuyan şirketler gerçek farkı yaratıyor. TP olarak biz, çok dilli hizmet yetkinliğimiz, yapay ve duygusal zekâ destekli çözümlerimiz ve insan odaklı yaklaşımımızla kusursuz müşteri deneyimini sürekli olarak ileriye taşıyoruz. Esnek, akıllı ve sonuç odaklı modelimiz sayesinde her projede iş ortaklarımızın ihtiyaçlarını ve kültürünü derinlemesine anlayarak onlara özel çözümler geliştiriyoruz. Gerek şirketimizde gerekse iş ortaklarımız için yarattığımız değerin karşılık bulması bizler için büyük bir mutluluk ve gurur. Önümüzdeki dönemde de odağımız; insan deneyimini teknolojiyle güçlendiren, çalışanlarımızın potansiyelini destekleyen ve iş süreçlerinde çevikliği merkezine alan yaklaşımımızla sektörümüze ilham vermeye ve küresel liderliğimizi pekiştirmeye devam etmek olacak.”
TP Türkiye, Üst Üste 5 Yıldır Bilişim 500’de Hizmet İhracatında Zirvede!
Bilişim sektörünün en prestijli araştırmalardan Bilişim 500’de iki farklı kategoride ödüle layık görülen TP Türkiye, çok dilli hizmet stratejisi ve güçlü altyapısıyla ‘Hizmet İhracatı’ kategorisinde beş yıldır zirvedeki yerini bırakmadı. TP Türkiye, Uluslararası Merkezli Üretici ve Temsilcisi – Yılın Çağrı Merkezi Hizmeti kategorisinde de birincilik ödülüne uzanarak başarısını taçlandırdı.
TP Türkiye, Contact Center World Awards’ta İki Altın Ödüle Layık Görüldü!
TP Türkiye, aynı zamanda müşteri deneyimi ve çağrı merkezi alanında dünyanın en prestijli ödül platformlarından biri olan Contact Center World Awards’ta, “En İyi Kriz Yönetimi” ve “En İyi Teknoloji İnovasyonu” kategorilerinde EMEA ve dünya finallerinde altın ödüllerin sahibi oldu. TP Türkiye’nin milli teknoloji çözümleri sunan iş ortağı ile birlikte yürüttüğü ve teknoloji ile operasyonun kusursuz uyumuyla bir başarı hikayesine dönüşen projesi; yalnızca sonuçlarıyla değil, aynı zamanda örnek teşkil eden yönetim modeliyle de uluslararası arenada takdir topladı. Bu başarı, TP Türkiye’nin inovasyon odağını, hızlı adaptasyon kabiliyetini ve müşteri odaklı yaklaşımını bir kez daha gözler önüne serdi.
TP’nin Çalışan Deneyiminde Fark Yaratan CARE+ Programı, Ödülle Taçlandı
TP, çalışan bağlılığını artırmayı hedefleyen ve işten ayrılma eğilimindeki çalışanlara yönelik erken müdahale sağlayan CARE+ programıyla da Türkiye’nin ilk ve tek çalışan deneyimi ödülü EX Awards Turkey’de ödüle layık görüldü. Bu yıl altıncısı düzenlenen organizasyonda ödül alan CARE+ programı, işten ayrılma eğilimindeki çalışanları proaktif biçimde tespit ederek, ayrılık gerçekleşmeden önce onlarla birebir temas kurmayı ve çözüm odaklı bir yaklaşım geliştirmeyi hedefliyor.
TP, Üst Üste Beşinci Kez Dünyanın En İyi 10 İşvereni Arasında!
TP, Great Place To Work® ve Fortune dergisi tarafından açıklanan Dünya’nın En İyi İşverenleri™ 2025 listesinde üst üste beşinci kez ilk 10 arasında yer aldı. Türkiye dahil birçok ülkedeki operasyonlarında çalışanlarına güven, değer ve güçlü bir şirket kültürü sunan TP, ayrıca Great Place To Work® tarafından belirlenen 25 Küresel Lider Şirket arasında da gösterildi. Bu küresel başarının yanı sıra TP Türkiye, Great Place To Work® listelerinde üst üste 6. kez yer alarak insan odaklı şirket kültürünü bir kez daha tescilledi. TP Türkiye’nin aynı zamanda GPTW Women 2025 listesinde yer alması ise, kadın çalışanların yeteneklerini destekleyen, kapsayıcı ve eşitlikçi çalışma ortamına verilen önemin güçlü bir göstergesi oldu.
TP, Everest Group’un CXM Services PEAK Matrix® Değerlendirmesinde “Star Performer” Seçildi
TP, müşteri deneyimi ve iş süreçleri yönetiminde küresel ölçekte aldığı prestijli ödüllerle sektördeki liderliğini pekiştirdi. Şirket, Everest Group tarafından gerçekleştirilen değerlendirmelerde CXM alanında “Lider” ve “Yıldız Performans Gösterici (Star Performer)” olarak tanınırken, aynı zamanda BPS Top 10™ listesinde yer alarak, küresel hizmet kalitesini bir kez daha kanıtladı. TP aynı zamanda, Frost & Sullivan tarafından verilen “Küresel Rekabetçi Strateji Liderliği” ve “Teknoloji İnovasyonu Liderliği” ödüllerinin sahibi oldu.
