GLORIA JEAN’S YIL SONU HEDEFLERİNİ AÇIKLADI
Dünyaca ünlü kahve zinciri Gloria Jean’s Coffees, Türkiye’de 22 yıldır faaliyet gösteren bir kahve markası olarak, 2023 yıl sonuna yaklaşırken %80 büyüme gerçekleştirdi ve 25 yeni mağaza daha açtı.
2023 yılı başından bugüne böylelikle ülke ekonomisine
doğrudan 600 Milyon TL’lik katma değer sağladı.
Türkiye pazarına giren ilk gurme kahve markası dünyaca ünlü Gloria Jean’s Coffees, her geçen gün büyüyen kahve pazarında 2023 yılını 180 mağaza ile tamamlamayı planlıyor. Kişi başı yıllık tüketimin 1 Kg bulduğu alanın kısa vadede yüzde 100 büyümesi bekleniyor.
Gloria Jean’s Türkiye Genel Müdürü Emrah Bilgin’in konuyla ilgili yaptığı açıklamada:
‘Gloria Jean’s Türkiye çok hızlı bir şekilde büyümeye devam ediyor. Sene başında belirlediğimiz strateji ve hedeflere ulaşmak için aktif adımlar attık ve kısa sürede bu aksiyonların sonuçlarını görmeye başladık. En kaliteli kahveyi her zaman canlı bir atmosferde, üstün ve özgün servis anlayışıyla bütünleştirerek eşsiz bir aile ortamında sunmak markamızın misyonudur. Kahvenin günümüzde sadece sosyalleşme aracı değil ihtiyaç olduğu gerçeğiyle, misafirlerimize en iyi kahveyi sunarız. Mevcutta 260 satış noktamız mevcut ve 1200 kişilik bir istihdam sağlıyoruz. 2023 yılı sonunda 180 mağazamızla büyümemize hız kesmeden devam edeceğiz. Ürünlerimizin ağırlığı yurtdışından ithal edildiğinden döviz ve kur dalgalanmalarında maliyetlerimiz anında etkilenmektedir. Bu konudaki en önemli desteğimiz franchise giriş bedelimizin Türk Lirası üzerinden sunulmasıdır.’
Avustralyalı Gloria Jean’s Coffees, bugün dünya üzerinde yaklaşık 50 ülkede 1200’den fazla şubesinde hizmet vermekte ve bu tutkuyu tüm kahve severlerle paylaşmaktadır.
Gloria Jean’s Coffees Türkiye bir Dinçerler Danışmanlık A.Ş iştirakidir.