Sizin için Öneriler
Top

TÜRKİYE’DE MÜŞTERİLERİNİ EN ÇOK MEMNUN EDEN 10 MARKADAN BİRİ PENTİ OLDU

KPMG Türkiye’nin her yıl yayımladığı “Türkiye Müşteri Deneyimi Mükemmeliyeti 2025-2026” raporunda Türkiye’de müşteri deneyimi alanında öncü ilk 10 marka ile bu markaların mükemmellik skorlarına da yer verildi. Türkiye’nin lider iç giyim markası Penti, bu 10 marka arasında yer aldı.

 

Denetim, vergi ve danışmanlık hizmetleri sunan ve sektöründeki en büyük dört uluslararası şirketten biri olan KPMG Türkiye 16 yıldır tüketicilerin markalarla kurdukları etkileşimleri değerlendirmek amacıyla küresel ölçekte araştırmaları yürütürken, bugüne kadar 41 ülke ve bölgede 791.000 tüketici, toplam 7,8 milyon değerlendirme yaparak müşteri deneyimi alanındaki en iyi uygulamaların şekillenmesine katkı sağlamaya devam ediyor.

 

KPMG Türkiye’nin her yıl yayımladığı “Türkiye Müşteri Deneyimi Mükemmeliyeti” raporunun 2025-2026” araştırmasında Türkiye’de müşteri deneyimi alanında öncü ilk 10 marka ve bu markaların skorları açıklanırken Penti 8,15’lik CEE Skoru ile ilk 10 marka arasında yerini aldı.

 

KPMG Türkiye’nin 2025 yılı için yaptığı araştırma; 8 farklı sektörde faaliyet gösteren toplam 80, istatistiksel kriterleri sağlayan 63 marka için 1552 tüketiciden toplam 13.381 değerlendirme ile Türkiye’de sektörler ve markalar düzeyinde müşteri deneyimi olgunluğunu, eğilimleri ve tüketici beklentilerini objektif bir şekilde analiz etti. Araştırma sonucunda ilk 10 marka için ‘Müşteri Deneyiminin Altı Temel Bileşeni’ (The Six Pillars of Customer Experience) çerçevesinde değerlendirilen ve yapılan analiz sonucunda her marka için ‘Müşteri Deneyimi Mükemmellik Puanı’ (Customer Experience Excellence -CEE) oluşturuldu.

 

Türkiye’nin lider iç giyim markası ve kadınları en iyi anlayan markalardan biri olan Penti, müşteri deneyimindeki bu başarısıyla yarının beklentilerini de şimdiden şekillendirirken, müşteri deneyiminde mükemmelliği bir hedef değil sürdürülebilir bir yolculuk olarak görmeye devam ediyor.

 

Post a Comment