Fast casual konseptiyle yeme-içme sektöründe fark yaratan Doyuyo, pazarlama dünyasının prestijli organizasyonlarından İstanbul Marketing Awards’ta üç ayrı kategoride ödül kazanarak önemli bir başarıya imza attı.
Pazarlama süreçlerini tasarımdan ürün geliştirmeye, iletişimden satış sonrası hizmetlere kadar bütüncül bir bakış açısıyla ele alan İstanbul Marketing Awards (İMA), bu yıl da sektörün en başarılı projelerini ödüllendirdi. Yenilikçi yaklaşımı ve dikkat çeken kampanyalarıyla öne çıkan Doyuyo, üç büyük ödülle başarısını taçlandırdı.
Dijitalde Fark Yaratan Kampanyalar
Dijital dünyada ses getiren projelere imza atan Doyuyo, görsel efektlerin sınırlarını zorlayan Doyuyo Kadıköy Boğa CGI projesiyle “Sosyal Medya Kampanyası” ve “Reklam Filmi: Yenilikçi Format ve Teknoloji Kullanımı” dallarında iki ödülün sahibi oldu. CGI, yapay zeka ve 3D teknolojisini pazarlama stratejisine entegre eden marka, yenilikçi yaklaşımıyla jürinin beğenisini topladı.
Doyuyo ayrıca influencer dünyasını samimi ve özgün bir formatta bir araya getiren Doyuyo CrossoverTalks projesiyle “Influencer Kullanımı: Çoklu Influencer Kullanımı” kategorisinde ödüllendirilerek etkileşim gücünü bir kez daha kanıtladı.
Bu başarının arkasında büyük bir ekip emeği olduğunu vurgulayan Doyuyo Pazarlama ve Kurumsal İletişim Direktörü Sinem Karabayır: “Boğaziçi İş Dünyası Ödülleri’nde kazandığımız ‘Yılın Gıda Şirketi’ unvanının ardından İstanbul Marketing Awards’ta üç ayrı kategoride ödülle taçlandırılmaktan büyük mutluluk duyuyoruz. Doyuyo’nun genç ruhunu, lezzeti ve teknolojiyi bir araya getiren bu projelerin başarısı, marka olarak ne kadar doğru bir yolda olduğumuzun göstergesi. Bu değerli ödüllerde emeği olan tüm çalışma arkadaşlarımıza, iş ortaklarımıza ve bizi tercih eden lezzet tutkunlarına sonsuz teşekkür ederiz” dedi.
Markaların pazarlama süreçlerini; ticari başarı, motivasyon, yaratıcılık ve inovasyon gibi kriterlerle değerlendiren İstanbul Marketing Awards, sektöre katkı sağlayan projeleri ödüllendirerek pazarlama dünyasının gelişimine bu yıl da rehberlik etti.
